oh happy day!

Idag ska jag färga både mitt och antons hår sedan så ska jag klippa till hans litegrann också så det blir litte snöggare. Hade lite brottom när jag klippte han eftersom att jag, Han, Bea och tobbe skulle fara till lule vilket vi ändå inte gjorde eftersom att det blev lite för sent. Så vi for till stan ist, jag och anton käkade och dom kollade på. Sedan for vi till coop och köpte glass så att vi skulle ha nånting gott inför kvällen då vi skulle hem till tobbe och se film. Det blev en lugn och härlig kväll iallafall vilket var VÄLDIGT skönt.
Sovit till halv 2 idag så det känns som att dagen har gått jätte fort. Jag har iallafall hunnit gå på stan ett tag så det är jag nöjd med! :] annars har jag inte gjort så mkt , ätit godis och kört bil ;>
& nu är anton sur för att jag missade soptunnan när jag skulle slänga bort hans snusdosa. han säger att jag är äcklig men jag tkr att det är mer äckligt att ha en snusdosa fullt med utlagda snusar på sitt databord.. fyfan säger jag bara.
Nu ska jag iväg och köpa hårfärg. Men vad det blir för färg det säger jag inte. Det får bli en liten hemlighet tills nästa inlägg ;>
PUSS sötnosar!


Kommentarer
Linda hurtig

För att mamma precis frågade dig om du ville ha soppa ;) haha

2009-04-14 @ 21:45:55
URL: http://lindahurtig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0