Premiär Grillat

Det är verkligen det godaste som finns det måste jag säga det blev grillade kotletter med opés potatissallad på matsedeln idag sedan så ahr jag även oätit hos mormor också så jag kommer få en hel del mat idag, svälta kommer jag inte iallafall.
Riktigt förbannad har jag varit idag också, har sladdat omkring på en lerig och kladdig grusväg idag och jag kan lova att det var helvettes jobbigt. Jag måste erkänna att jag plockade plogkarmen en gång ;)
men lått var det då inte, spårigt och jävligt. Nä dit far jag inte igen. Ännu värre var det när vi insåg att vi inte skulle komma fram till stugan när vi kom fram till dom sista meterna. det var då inte ett lager snö på vägen om man säger så.
Det var för lång bit att gå för oss ayy gå och vi kände inte at det var direkt frestande att plumsa omkring i snön så vi vände och körde tillbaka till en annan stuga i stan där hans föräldrar och syskon var, dom bjöd på grillat så det var då inte alls förgäves att fara dit om man säger så för gott vare! :]
Just nu sitter jag här framför datorn och tråkar, har även hunnit ringa och prata med min kära vän mia, om hur hon har haft det i helgen osvosv. Hon hade haft det jätte bra vilket jag inte alls blev särskilt förvånad över.
Vi bestämde även att vi skulle hitta på nånting i helgen tillsamans med Johan mfl blir säkert nånting roligt, brukar ju alltid bli så, det var ett tag sen hon var med både mig och johan så hon tog helgen som en bra chans och bokade upp oss båda!:) förövrigt sa vi inte särskilt mkt alls. Våra samtal brukar vara i en timme ungefär men det här samtalet gick ovanligt fort. Hon satt i bilen påväg hem så hon var säkert ganska trött kan jag tänka mig. Vi får prata om det vi behöver i helgen ist =)
Jag känner mig väldigt less på att sitta här nu om jag ska vara ärlig så jag tror att jag ska börja bege mig till anton. han håller på att tjata ihjäl sig där hemma verkar det som så det är bäst jag far innan han blir ännu mer otålig..
Ha det bra!
PUSS BABES!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0