Skär Torsdag!

tack till alla söta som sagt grattis till mig :)
idag kommer min tremening jessica till mig, vi ska sova ute i våran husvargn eftersom att jessica är allergisk mot min älskade katt. Hur ska det gå?
Hon skulle egentligen vara här halv 5 så hon är lite sen men bättre sent än aldrig som man brukar säga.
Igår avr jag ute och körde tillsamans med Anton ända sen jag kom hem från skolan så det blev några mil. Så himla skönt :) Idag har vi varit förbi elgiganten och käkat på max, på elgiganten så kollade vi på en mobil till mig och jag bestämde mig för att jag ville ha en T700. Den ska jag önska min i present och förhoppningsvis få den?;)
Nu kom precis jessica genom dörren så jag ska vara med henne eftersom att det var ett bra tag sen. Men förövrigt så har jag inet gjort särskilt mkt alls idag. jag har varit förbi och hälsat på Lovis och Jesper. Söting, tänk att det kan vara så roligt att justt leka med dom sakerna man inte får leka med. Hon blev iaf väldigt tjurig för att hon inte fick men som tur är så gick det snabbt över också :)
näni, nu ska jag slita mig från datorn,
ha det bra!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0