tell me, is this spring?

Ikväll blir det party tilsammans med Bea och Mia, kommer bli riktigt roligt och det enda vi vet hittils är att vi ska vara i stan nånstans så vi vet inte riktigt vart vi ska vara men det kommer bli bra iallafall för vi ska vara på nån fest tillsmans med några till så vi får väl se vart vi hamnar. Hoppas bara att vi inte ska gå runt ute så mkt- SNÖSTORM och jag menar det.
Nej det blir inge roligt alls. usch är det här dom kallar vår? jag skulle nog snarare säga höst-vinter ;/
Jag vaknade klockan 11 imorse sedan ringde mia kring 12, jag for hem och sedan for jag iväg och hämtade hon och ronny i öjebyn på mias mammas jobb. jag fick en hundring till bensin av dom så då bestämde vi oss för att festa ikväll också och så blev det vilket jag redan har sagt.
Imorrn blir det också party och även det har jag sagt i mitt förra inlägg. Så hela helgen blir full av festligheter och glada folkare. SKITKUL!:D
just nu väntar vi på att Bea ska komma hit, jag blev precis färdigfixad men mia fixar sig fortfarande. Kring 8 ska vi sticka iväg och sedan blir det party all night long så om ni vill nånting så nås jag på mobil.
bilder från kvällen kmr imorrn.
Ha det bra!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0