Just a bit of the holiday :]

Det blev lite ändrade planer igår, det blev inge Linus så vi for till Jimmy där jumme, simon och johan var. Vi satt där och pratade om både det ena och det andra men eftersom att jag och jessica var nyktra så blev vi trött rätt så tidigt. Vi skjutsade in grabbarna till stan och sen bar det av hemmåt igen.
Jag kom på när vi var halvvägs hem att vi skulle fara förbi och hämta upp Anton eftersom att han hade jätte tråkigt så det gjorde vi och han stannade över natten och vi trängdes alla tre i den största bädden i min husvagn, varmt och mysigt :]
Igår hade vi en hämsk bakisdag, den ena hade det värre än den andra. Jag slapp huvudvärk och illamående men kände mig väldigt sliten och trött sen gårdagen, men det var en bra kväll så det var tur.
Idag( söndag) for jessica hem igen, Lasse (min plastmorfar) om man får säga så? erbjöd sig att låna ut bilen till mig, han tankade den full tank så vi har varit runt och kört en hel del idag.
Vi har varit i stan och käkat på bigboy,
Kört runt lite i stan,
hämtat bea och tobbe,
hälsat på Johanna & mårten på deras stuga där vi lekte med Tuva och fikade,
Skjutsat in mamma & Pappa till lars och Ingela,
och sedan lämnat tillbaka den igen. Vi har haft den hela dagen lång så det har varit jätte skönt. Man tar sig verkligen överallt :D
Nu sitter jag här med magont. vilket jag haft sen 3 timmar tillbaka, ajaj.. jag har ätit en hel del glass och trot eller ej men det blev faktiskt lite bättre.
Klippte anton för ett tag sen också så han blev rätt så korthårig men fint. (får man säga så när det är en själv som har klippt han?)  jag säger det ändå! :>
sen så ska vi även färga om hans hår också vilket verkligen behövs. Egentligen borde jag också färga mitt hår men jag har inte riktigt bestämt mig hur jag ska ha håret än så det får vänta helt enkelt. Det får vara fult och tråkigt ett tag till.
innan jag beger mig till käket för te så vill jag önska er ett trevligt lov för det ska absolut jag ha. Ett lov utan planer! :]
Ha det bra allihopa!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0