some people wait a lifetime for a moment like this..



igår var jag å stan ett tag efter skolan och hittade det här underbara linnet. Jag hann bli kär under beloppet på några sekunder och eftersom att jag har ett presentkort och fick en hundring av min farfar tidigare under dagen så kunde jag långt ifrån låta bli. Jag köpte linnet och sedan gick jag vidare till bussen, såhär ser det ut, man ser inte sådär exakt men det är iallafall ett gult och svart längre linne från ginatricot.
Idag har jag varit hemma från skolan eftersom att vi inte har något engelska eller någon sista lektion, med det menas att jag endast haft en lektion idag, idrott. jag orkade självklart inte sätta mig på bussen tjugo över 8  för en lektion som börjar tjugo i tio, slutar kring 11 sedan så går det ingen buss hem förens tio över två.
jag fick en dag hemma idag. mamma och pappa fick självklart reda på det också trots att ajg inte tänka säga nånting från början. Dom blev lite griniga och sa att jag inte skulle få låna bilen nånting idag, vilket hot!;>
dom kommer nog förstå förr eller senare dom också..
idag tror jag att det blir en hemmakväll med anton, vi var på stan igår och hyrde film på hemmakväll så tror jag att vi blir framför tvn hela kvällen men det blir mys. :) Förövrigt så hade jag och anton ett år igår ett UNDERBART och oförklarligt år med massor av händelser, ord och lågor. jag är så lycklig att få en plats i ditt liv och du betyder så otroligt.
du vet det egentligen men vägrar att inse det.  du är oslagbar!

PUSS HJÄRTAT ;-*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0