Bergsviken, Ikea, & Luleå!

väldigt mysig och härlig kväll hade jag igår, mer behöver jag inte säga.
Imorse vaknade jag halv 7 av att min klocka ringde, eftersom att jag inte kan somna om när jag väl har vaknat så låg jag kvar i sängen ett tag och drog mig sedan for jag vidare in mot staden kring 10.  Jag orkade inte gå in på någon annan affär än den mest behövliga just vid tillfället, apoteket så jag gick till bilen och for hem efter de.
När jag körde över bergsviksbron så kom jag på att jag var väldigt sugen på att hälsa på min kära bror, Sandra och brorsdotter så jag svängde in mot bergsviken och gick in.
Endast Jesper och Lovis var hemma så han frågade om han fick bjuda på mat, eftersom att jag inte ätit nånting under dagen så tackade jag självklart ja och det blev korv och macaroner till lunch.
Han berättade att dom skulle fara till Ikea och frågade sedan om jag ville följa med, det ville jag.
Kring 12 for vi vidare mot Ikea Jag köpte en present till Min syster Jennie som fyller år imorgon och två ramar till mig själv, PLUS BATTERIER TILL MIN KAMERA. Det var väl de viktigaste köpet antar jag.
Vi gick runt där i några timmar, Jesper bjöd på fika och dricka, vi gick runt lite till och när vagnen var full packad av saker så
lämnade vi Ikea och satte oss i bilen, Jesper ringde till David och vi bestämde oss för att gratta Jennie redan idag eftersom att David och Sandra redan skulle dit.
Så vi for direkt till Lule, fikade, pratade och hade det allmänt trevligt.
Så har min dag sett ut, ni hade jag tänkt avrunda för att sedan gå och duscha ;>
PUSS på er alla snygga!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0