Dag 2

Blev så att jag sov hos Bea natten till idag, vi låg och såg tv och pratade igår och sedan somnade först hon och sedan jag ganska direkt efter, hade tänkt se paradise hotel men det var ganska så omöjligt att hålla uppe ögonlocken, tyvärr!
Kring 2 vaknade jag av ett sms från en kille som jag träffade i helgen " nog skulle jag kunna göra ganska så mkt bara för att kunna få mysa med dig just nu ;) " Satan vad arg jag blev, sedan kunde jag inte somna om på säkert en halvtimme.
Imorse vaknade vi sedan klockan 7 men znoosade fram till att klockan var 25 över sedan steg vi upp och hjorde oss klara.
Vi åkte med Beas mamma ner till bussen men vi upptäckte ganska direkt att vi missat den så hon skjutsade oss till nästa hållplats en bit bort så vi tog oss till skolan efter många om och men.
Nu sitter jag här i datasalen tillsmans med Erika och tar reda på fakta om en waldorfskola i Stockholm som vi ska besöka i början av vintern, kommer bli riktigt roligt.
Snart har vi våran första lektion i Psykologi så vi ska börja gå.
ha det bra allihopa!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0