Every rose has it's thorn

Det har varit en väldigt tung dag idag. Har varit hos anton och hämtat dom sista sakerna jag hade hon han och sedan har jag bara varit hemma, kände inte för att hitta på nånting så jag la mig ner i sängen och såg tv ist.
Jag har haft ont i magen och känt mig ledsen men sen pratade jag med Jessica och jag började på så mkt bättre, tänk vad ens vänner kan få en att må bra.
Det blir tillbaka till Ume igen nästa fredag och då blir det utgång och party under fredagen sedan har jag ingen aning om vad som händer Lördag men jag tror att det blir en kanonhelg iaf, speciellt när jag inte träffat henne på över ett år.
Jag ser även fram emot att få träffa alla övriga gulliga personer som jag lärt känna där, helt härliga.
Förutom det att ajg har pratat med Jessica så har jag som sagt inte gjort mkt idag, varit ute och rännt tsm med min storasyster, gått på en mils promenad med mamma, hämtat sakerna hos Anton, Vilat, ätit, sett film. Kring 10 ringer Bea och vi ska bestämma hur vi ska göra imorrn, blir nog inte en särskilt lång skoldag så vi ska iaf ta antingen hennes eller min bil dit och sedan gå på stan så fort Katarina släppt oss fria.
Tog nyss en titt på vårat schema och jag kan verkligen, verkligen säga att de inte charmade mig. Vi slutar från halv 4- halv 5 varje dag,  Jag blir deprimerad bara jag tänker på de alltså!
nu blir det ännu en promenad.
Ha det bra allihopa!
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0