Helt underbart!

Sitter just nu i Lule, tar det lugnt framför datorn och fördröjer tid. 
Har nyss ätit frukost , bäddat sängen, fixat mig, också ringde Johan alldeles nyss och hörde så jag var vaken eftersom att min buss går på ett tag, söt!
Hade tänkt hinna gå förbi Janne på hans jobb också en sväng innan jag far hem till Pite, sedan måste jag ju självklart köpa en Loka eftersom att vi drack upp min igår, men så går det när man inte orkar stiga upp ur sängen för att hämta vatten.
´Jag har det iaf jätte bra här så jag bestämde mig för att fara tillbaka igen på lördag då varken han eller jag jobbar eller går skola, det blir så jobbigt när man måste stressa iväg tidigt på morgonen.
På fredag blir det nog troligtvis att vara med Sofia mfl om det nu inte var så att det var på lördag för då sket det ju sig, jag ska ringa till henne sen idag ändå och höra hur det gått första dagen i sthlm.
nu ska jag börja avrunda och gå vidare.
ha det bra allihopa!
Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0