I'm looking at you throught the glass don't know how much time has passed oh, god it feels like forever but no one ever tels you that forever feels like home? sitting all night long beside your head.

Just nu uppdaterar jag enbart för att jag inte har annat att göra.
Sitter i datasalen på skolan och väntar på lektion, Svenska. Igår så var jag som sagt var i munksund och såg film, gjorde mat, pratade och åt godis tsm med några kompisar det var mys men sen när jag skulle köra hem så var det väl inte lika roligt om man säger så, man såg inte ett skit och dessutom var det kallt ute också.
Idag är det äntligen fredag och jag ska få pengar av mamma och pappa, väl behövligt så jag kan hitta på något i helgen. Erika kom upp nu och berättade att vi fått svar av en Waldorf skola i Sthlm som vi ska besöka i November, dom kunde bara ta emot oss en dag så med det menas att vi kan gå på stan och ha jätte roligt dom två andra dagarna;)
JAG LÄNGTAR, och tror att vi kommer ha hur kul som helst.
Ikväll ska jag jju som sagt vara med Johan och Mia, mer om vad som händer ikväll uppdateras ikväll eller imorgon.
nu ska jag springa ner på lektion tsm med dom andra.
Ha det bra allihopa!
PUSS



Kommentarer
Erika

Det kommer äga superhårt i sthlm! :D

2009-08-28 @ 14:24:15
URL: http://erikavikstrom.blogg.se/
Sandra

men helt klart!! du, jag och bea. Kan det bli bättre?:) <3

2009-08-28 @ 20:14:32
URL: http://[email protected]


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0