I'm on my own standing strong, Nothing can go wrong.

Just nu sitter jag på skolan och har enormt tråkigt.
Vaknade kvart över 6 imorse, tvingade mig upp ur sängen och gick för att välja kläder och göra mig i ordning.
Vårat schema var piss dåligt i år, vi börjar 8 nästan varenda dag och slutar halv 5- helt galet.
På onsdagar börjar vi däremot halv 1 så då får vi lite sovmorgon iaf vilket är VÄLDIGT skönt men sen så slutar jag ju inte förens halv 5 den dagen också så det känns trots allt jpbbigt.
Våran mentor tyckte synd om oss och jag har långa hål mellan iprencip varenda lektion så hon bestämde sig för att göra lite ändringar och det gjorde att jag slutar kvart över 1 ist för halv 5 varje måndag, det tackar jag extremt mkt för!
Imorrn far jag till Lule och sover där till på onsdag fram till klockan 11 ungefär när jag far med en buss till skolan, det blir riktigt mys. Dessutom blir det ju som sagt Ume i helgen, det känns underbart med lite planer i vardagen.
nu tänkte jag ärligt talat ta att avsluta mitt skrivande och göra nå nytta ist.
Ha det bra allihopa!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0