Jag fullkomligt ÄLSKAR mina vänner!

Just nu har jag tråkigt, riktigt tråkigt. möjligtvis så blir det så att jag far in till stan och ser film med några stycken men det är helt oklart än så länge dessutom vet jag inte om bensinen räcker.
Dagen idag har varit ovanligt bra, jag vaknade, steg upp och for till skolan och ändå fram till klockan 10 ungefär så trodde jag att min värld skulle gå under. Jag var på väldigt dåligt humör, hade sovit väldigt dåligt men så kommer jörgen i min klass fram till mig med den roliga kommentaren jag skrev tidigare, han är för underbar ibland.
Efter det så har min dag varit uppåt, jag går ner i klassrummet och ser hur tre killar i klassen sitter och skrattar så att det sprutar tårar, vilket gör så att alla andra också börjar skratta. jag går och sätter mig bbredvid Bea och Malin sedan kommer Erika med världens kommentar hon också, vi alla börjar skratta och det tog väldigt lång tid innan detta slutade.
På min lunch gick jag över till punkt och hälsade på Ante, stannade där en timme och sedan gick jag tillbaka till skolan igen och min dag har varit otroligt glad och bra, dte är konstigt hur ens vänner kan förändra ens vardag så pass mkt.
nu ska jag gå, ha det bra allihopa!
PUSS,S.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0