Lätt lyckad men ändå misslyckad.

kvällen igår var väl inte sådär jätte lyckad, vi var på förfest på punkt tsm med Jocke, Linus, osvosv där var det rätt så dyster, vi satt mest och kollade tv så kring 9 ringde jag min storasyster och hörde om vi fick komma dit.
Vi pratade ett tag och tjejen som ägde lägenheten lät bara mig komma dit så vi slutade ut de. kring 10 skulel alla utrymma lägenheten och gå ner till statoil, jag med en öl i högsta hugg, bea med sin systempåse.
När vi kommer på framsidan av statoil så möter vi två poliser som inte blev allt för glada på oss. Dom hällde ut min öl, tog två till som jag hade i väskan och hela beas påse med cider och tog namn + uppgifter.
Bea blev väldigt ledsen, jag mest irriterad men det var inte så mkt att göra åt saken men det blev iallafall så att Bea och Sara for hem när Bea inte hade något dricka kvar.
Jag ringde Therese och gick till hennes vän Linda på dörrnäs, där var det lite mer drag och kring 12 tog jag och Peter taxi till 1906 och fortsatte festen där. När jag kom in så ringde en glad Sandra till mig så det blev så att jag umgicks med henne underkvällen och sedan kring halv 2 så träffade jag Anton i stan och vi åkte hem med André. Där slutade kvällen, somnade ganska direkt jag kom hem.
Det var inte en speciellt bra kväll igår tyvärr, faktiskt sämsta på länge men sånna kvällar måste man ju också ha ibland.
Idag har jag mest sovit, pratat i telefon och tagit det lugnt. Kring 4 kom Jesper med min Lovis så vi lekte litegrann och sedan så stannade dom kvar och åt med oss.
Just nu är jag i munksund och gör som mest ingenting, längtar tills i helgen när det blir Ume SÅ JÄVLA KUL.
nu ska jag dra.
Ha det bra allihopa!
PUSS


Kommentarer
Erika

tråkigt.. men det måste vara tråkigt någongång för att man ska veta när det är kul :D

2009-08-23 @ 21:55:44
URL: http://erikavikstrom.blogg.se/
Sandra

Det har du absolut rätt i och eftersom att jag oftast har roligt så var det värt en dålig kväll :)

2009-08-24 @ 11:13:04
URL: http://sandrahurtig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0