TISDAG

Idag har jag inte så mtk alls att komma med men det blev inte så mkt sömn som jag trodde iaf.
har vaknat x-antal ggr inatt/tidigt i morse pga den extrema värmen i Antons rum så jag har inte fått sådär jätte mkt sömn inatt. sedan så somnade jag ju ganska sent igår också. När jag väl lyckas somna om så kommer Antons mamma in och vill ha skjuts till havsbadet så i lånar deras bil och far iväg, annat har inte hänt idag, vi har varit hemma hos mig, gett molle mat och ätit lite mat själva, handlat gotta till ikväll eftersom att det blir en kväll framför tvn som jag sa igår, eftersom att jag jobbar imorrn, torsdag och fredag så känns det jobbigt att hitta på nånting speciellt.
Nu vet ni iaf litegrann av dagens händelser och mkt annat händer nog inte idag heller.
nu ska jag sätta mig och se tv med Anton.
ha det bra allihopa!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0