Helgen

Just nu sitter jag och väntar på hämtning av J sedan blir det Lule till på onsdag, jävligt mys!
hela helgen har varit kanon, har varit ute på 1906 både fredag och Lördag, förfestat och festat med Sofia, marcus och Linda båda dagarna och vi har haft hur kul som helst. 
Jag har öven hunnit med att vara med på syskonträffen som också var på lördag, stannade där från klockan 5-11 sedan blev det ju som sagt utgång och jag hade en sån extrem tur.
Jag har alltid lyckats ta mig in på 1906 och i Lördas så jobbade samma vakt som i Fredas och det var extremt lång kö så jag gick helt enkelt fram till han och sa " visst är det 21 här ikväll?" Han svarade att "det var det men för dig är det ju inga problem jag såg ju dig här igår." Jag svarade" jo men jag är ju bara 19" Han kollade på mig och sa " här, gå in med mig så tar du dig in"  så jag gick in tillsaamans med han före alla i kön. Sån tur har jag ibland :)
Sedan från igår så blev jag väckt av telefonen, jag låg och sov mitt på dagen och var Bakis men Trots det så lyckades jag bli övertalad att följa med till Ume innom en timme. 
Jag är väldigt glad att jag följde med för vi gjorde en massa kul. Vi såg bio, köpte gott godis plus popcorn  och enbart bara mös, sedan somnade vi till en jätte bra film och vaknade sedan klockan 5 imorse och körde vidare till Skeå.
När vi kom dit så gick jag på stan och fyndade mig en underbar klänning plus ett linne från Gina T.
Linnet har jag på mig idag när jag ska fara iväg till Lule men klänningen tror jag bestämt jag sparar till nästa fest.
Snart är sommarlovet över och jag trodde faktiskt inte att jag skulle säga såhär när det var påväg mot sitt slut, jag har gjort enormt roliga saker, träffat enormt gulligt folk och helt enkelt haft det oerhört roligt!
nu ska jag packa ihop mina saker och sedan platta mitt hår.
Ha det bra allihopa!
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0