<3

Kom hem från en otroligt mysig kväll i Lule imorse kring 10, Jag blev bjuden på Mat, Vin och en massa gott. Helt underbart!
När jag kom hem från Lule så började jag jobba och det gjorde jag sedan fram till att klockan var halv 4 sedan for jag hem till mig, pratade med Johanna och vi bestämde oss för att vi ska hitta på nånting ikväll.
jag sitter nu här framför datorn och väntar på att mitt hår ska torka sedan ska jag ringa ett samtal till världens BÄSTA och sedan ska jag börja sminka mig. Kvällen ser ljus ut!
Morgondagen ser också väldigt ljus ut när vi ska vara alla syskon hemma hos Jesper, äta gott, dricka lite smått och bada badtunna.
mer om de får ni möjligtvis veta imorrn!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0