Dagens

Igår kom Andreas hos mig men man kan väl säga att han for lika fort som han kom.
Halv 6 skjutsade jag han till stan och sedan for han vidare på hockey och kom sedan tillbaka klockan 10.
När vi kom hem så satte han sig vi datorn och jag la mig i sängen och såg Johan Falk, somnade rätt så sent och fick därför en jobbig morgon när jag steg upp för ett tag sen.
Sitter för tillfället på skolan vid datorn och inväntar dagens första lektion sedan har jag endast två lektioner till idag plus lunch ochslutar för dagen 13.10.
Då får jag hämtning av pappa och ska sedan vidare hem till Andreas.
Kvällens planer är oklara, vi får helt enkelt se vad som händer!
Ha det bra allihopa.
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0