Fredag!

Det är kallt även idag men idag hade jag faktiskt tänkt tvinga mig själv ut på en promenad iallafall och jag tror det ska gå bra bara jag har mkt kläder.
Mina hårfärger står fortfarande på databordet och skräpar och jag har funderat på att ställa bort dom i glasskåpet för ett tag, för det blir nog inget färgat hår än på ett tag. Känner varken att jag vill eller orkar, känner heller inte att det behövs.
Jag trivs förvånansvärt bra i hårfärgen som jag har nu så den ska få blekna bort innan jag färgar det ljust.
Det kan ju även vara bra för håret eftersom att de blir lättare att få de ljust då och kanske inte blir lika nött hlr.
Ikväll ahr jag ingen som helst aning om vad som händer, känner mig trött och har huvudvärk så det blir iallafall en lugn kväll men det hindrar ändå inte mig från att hitta på något.
Jag har faktiskt varit duktig och städat mitt rum idag så nu är det kliniskt rent och fint igen, nästan iaf..
Jag har bara dammsugning och skurning kvar för att det ska bli lika fint som de var tidigare i veckan, sen ska jag även byta sängkläder igen. MYS!
Nu ska jag lägga mig och kolla tv och hoppas på att min huvudvärk släpper!
Hörs sen.
PUSS




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0