Grattis Jonte!:)

Kvällen har varit mkt bra.
Första delen av kvällen, från 7-10 så har jag varit hos Jesper men han var i garaget och häll på med sin nya "älskarinna" som Sandra kallar den, med andra ord en skoter.
Jag, Sandra och Lovis satt ist och kollade pingu film som Lovis verkligen älskar och sedan när den filmen var slut så såg vi tv, Grabben i graven bredvid och andra filmer som gick.
Lovis vägrade att somna trots att hon fick ligga i sin sackosäck framför tvn, se sin favoritfilm och dricka sin välling. När jag for klockan 10 för att hjälpa mamma med håret så hade hon fortfarande inte somnat utan var i full gång och vinkade glatt när jag for.
När jag kom hem så hjälpte jag som sagt mamma med håret och sedan skjutsade jag in dom till nya sportbaren, jag gick också in och drack en cola med alla andra fulla människor.
Där träffade jag Anna som jobbade på flitigt och där var även min farbror och Ingela som vi var med.
Kring 1 så for jag hem och pratade med min älskling, Andreas i telefon och bara satt vid datorn och tog de lugnt.
klockan 3 skulle dom hem igen så jag plockade upp dom plus 4 pers till utanför sunes och släppte av dom på olika delar av staden men jag fick betalt för det också så för min del var de inga problem ;)
Nu sitter jag här igen och underar starkt på att gå och lägga mig, kvällen som jag har framför mig kommer bli rolig det känner jag på mig. Den ska spenderas i Jävre hos Jonte som idag fyller 18 år, Grattis grabben!
Nu ska jag sova så jag kan fara iväg en lämplig tid till Johanna!
godnatt.
PUSS









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0