Jag tar en välförkänt paus!

Hej gott folk!
Har ni någon aning om hur duktigt och bra jag har presterat idag?
Jag har pluggat inför prov, skrivit klart arbetsuppgifterna i psykosocialt arbete samt gjort en hel inlämningsuppgift på en halvtimme i psykologi, jag är minsann duktig bara jag vill.
Förutom det så har det inte hänt mkt ikväll, har som känt mig bänkad med det ändå sen Andreas for på träning och han har inte kommit tillbaka ännu så nu tog jag mig en välförkänt paus.
Han är nog hemma när som helst nu kan jag tänka mig och då ska vi kolla på resor på internet!
Just nu sitter jag för övrigt och pratar med Johanna på msn och vi har planerat in att vi ska hitta på något jätte roligt om två helger bara hon och jag. Jag tror dte kommer bli kanon!
Förutom att jag pratar med henne så sitter jag även och äter riskakor med loka och godis . Jag ska verkligen vara tjock varje dag. Inte okej!
Nu ska jag bädda sängen och sedan gå och lägga mig framför tvn och vänta på Ante :)
Ha det bra allihopa.
PUSS


Love U.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0