Jane Hellen Mood* Scandinaviancare.

Sådär nu blev jag lite less på min gamla design och bestämde mig för en ny.
Ikväll har jag förvandlat mitt hår som så många ggr förut och plockat ur diskmaskinen, om ett tag ska jag städa upp i rummet och inatt ska jag vara vaken lääänge.
Nu måste jag äta middag som jag inte hunnit göra under dagen.. Eller ja, hunnit och hunnit. Jag har helt enkelt inte varit hungrig förens nu, för nu jag är verkligen hungrig!
Imorgon är det skola igen och jag som många andra människor tycker absolut inte om söndagar och jag är en sån person som för det mesta gör nånting roligt under denna tråkiga dag och därför bestämde jag mig för att färga mitt hår, mer roligt än så har jag tyvärr inte hunnit med eftersom att jag sov till halv 2.
Efter att jag vaknat och mamma gjort frukost till mig så hämtar jag Linda i Öjebyn och vi far vidare till stan och jag letar,letar och tänker.
En timma senare ungefär så kommer vi hem och då börjar jag min förvandling och när jag blev klar med det så var klockan redan kring 8 och det självklart kändes en aning för sent att hitta på nånting eftersom att jag som många vet bor ute i bochen. Svar ja! jag erkänner och det är jobbigt men det funkar för det mesta ändå förutom när man inte har bil, börjar kring 12-13 och ska ta sig till skolan.
Nu ska jag städa mitt äckliga rum och sedan KÄKA!
Godnatt,
Pöss









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0