Kiruna!

Vad gör ni allihiopa? Är ni ens vakna vid den här tiden?
jag är iallafall chockad att jag är det kan jag säga! Skjutsade mamma och pappa igår både till stan och från stan så jag var väl inte hemma förens klockan 4 ungefär och somnade sedan inte förens halv 5-5 nån gång.
Seteg upp för en timme sen ganska exakt, med andra ord klockan 11 sedan tvättade jag håret och satte i silver shampoo, pratade med Johanna i telefon och nu sitter jag fortfarande med silvershampoo i håret, ska tvätta ut det på 5 minuter ungefär. I övrigt äter jag frukost och sitter vid datorn för tillfället, gör ett strongt försök att få i mig mina två mackor men det går inte särskilt bra kan jag säga, ingen matlust alls.. trots att jag är hungrig. :s
Nåååväl. Jag ska snart fara vidare till stan och gå en runda med Johanna och Frida samt köpa ett nytt silver shampoo och självklart något annat om jag hittar de också och sen 18.40, exakt så påbörjar jag min tågresa från Luleå till KIRUNA. SOM JAG HAR LÄNGTAT!
eftersom att jag far dit så kan det bli rätt så dåligt uppdatering under jullovet men jag ska försöka hålla er så uppdaterade som möjligt!
Nu ska jag börja tvätta ur shampoot och fixa mig lite.
Ha det bra allihopa, tills vi hörs igen!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0