PluggPLUGG!

Jag har två prov framför mig som jag får göra när jag är redo och kan allt, jag ska plugga hela veckan och sedan sikta på att göra båda två på måndag nästa vecka.
På Torsdag kommer min älskling till mig och stannar över till Fredag nästa vecka innan han far tillbaka till Kiruna igen för då är Lumpen över för hans del.
Vi får se vad som sker i helgen men hittils inga planer alls.
Ikväll blir det bara att plugga rätt så mkt, se andra avenyn och nästa avsnitt av Johan Falk.
Imorgon är det de så kallade " tillfälligt avbrott" på skolan och vi ska bara leka hela dagen från klockan 9 till halv 1 ungefär och sedan får vi fara hem.
Torsdag börjar jag 12 som vanligt och slutar sedan kring 15-16 tiden och då ska jag hem och vara med Andreas.
Så kommer väl min vecka att se ut ungefär. Sedan får man väl räkna med några ändringar i schemat emn det återstår att se!
Nu ska jag inte slösa bort mer tid här uti datorn utan ska börja med mitt skoljobb som jag sedan kommer sitta med i några timmar och innan jag ska sova så ser jag Andra Avenyn och sist men inte minst Johan Falk.
Ha det bra allihopa!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0