slutet närmar sig

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jadå det gjrode jag!

Höll du några av dina nyårslöften?
Nej jag brukar inte ha några speciella nyårslöften men för någon dag sedan så kom jag faktiskt på ett riktigt bra ett som jag ska försöka hålla mig till.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jajjemänn! :)

Dog någon som stod dig nära?
Ja, tyvärr :/

Vilka länder besökte du?
Inga länder utomlands förutom Finland.

Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Mer lycka, bättre flyt och mer möjligheter.

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Mitt och Andreas datum.

Vad är det bästa som hänt dig år 2009?
Jag har lärt känna en massa nya människor, fått mer lycka i livet framför allt och sen att jag träffade världens bästa Andreas som jag nu har spenderat tre underbara månader tillsamans med. <3

Största misstaget
?
Det är nog inte bara ett men det händer nog aldrig igen förhoppningsvis.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Både och. Sjuk har jag väl varit till och från sen så har jag ju skälvklart fått några skador innom sport men det går över så ingenting alvarligt.

Bästa köpet?
Bästa köpet elr snarare köpen jag har gjort är nog alla skor, väskor, kläder..

Vad spenderade du mest pengar på
Shopping, alkohol, godis, resor till Lule osvosv..

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Självklart, alla roliga stunder med vännerna, sommaren, pojkvännen. osvosv.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
rap das armas, Halo,  infinity..

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har varit en mycket gladare och piggare människa, iallafall om man tänker från i maj ungefär.

Vad önskar du att du gjort mer?
Rest dit jag vill resa, gjort det jag velat göra och tagit mer egna intiativ. 

Vad önskar du att du gjort mindre?
Stannat kvar hos folk jag inte hör hemma hos och att jag inte prövat mina vingar bättre och sett andra möjligheter och utvägar till saker och ting. Grävt ner mig i sanden när saker har varit svåra.

Hur tillbringade du julen?
tillsamans med familjen som vanligt.

Blev du kär i år?
Ja absolut. :]

Favoritprogram på tv.
2 1/2 män, csi , andra avenyn.

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hatar ingen men jag kan ju säga att folk har visat sitt rätta jag som dom tydligen gömt tidigare. Ogilla är väl ett bättre ord för vad jag känner för dom personerna nu!

Bästa boken du läste i år?
läser aldrig bäcker typ men den enda boken jag fastnat för är väl "älskade michael" och " i taket lyser stjärnorna" som nu även har gjorts till film.

Största musikaliska upptäckten?
Lady Gaga måste det väl ändå vara, hon har slagit igenom stort med många bra låtar.

Något du önskade dig och fick?
Ja, jag fick nästan allt jag önskat mig så jag är nöjd. 

Något du önskade dig men inte fick?
Inte vad jag kan komma på :) elelr möjligtvis en bil.. ;p

Årets bästa film
?
Alla Johan Falk-filmerna. ♥

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Jag var med min dåvarande pojkvän och med några kompisar och grillade ute på min gård.

De bästa nya människorna du träffade?
De är många =)

Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Klänningar, tunikor, Jeans..

Vad fick dig att må bra
?
Mina vänner, pojkvän, familj.

Vilken kändis var du mest sugen på?
chad michael murray, brad pitt.

Vem saknade du?
en del vänner man glidit ifrån, folk som flyttat osv & min farmor som dog för några år sedan kommer jag självklart alltid att minnas och sakna!

Favorit månad?
självklart Juni-Juli

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
som jag sa tidigare, att inte ha stannat på platser jag inte borde ha stannat på.



Kommentarer
Rumah Dijual

Generally I never read whole articles but the way you wrote this information is simply amazing and this kept my interest in reading and I enjoyed it.



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0