Sova är verkligen underskattat!

Alltså fattar ni vilka människor vi hade varit om vi inte hade fått sova? Vi alla skulle vara på dåligt humör, väldigt griniga och somna vars vi än var som på skolan, arbetet, hos kompisar och i hemmet.
Jag har sovit väldigt dåligt dom senaste dagarna och det jag har råkat ut nu för är kraftig huvudvärk och att jag är väldigt trött förstås.
Dessutom, illa nog så har jag fått feber sen jobbet idag, nu har det ju självklart ingenting med sömnen att göra utan för att det var så sjukt kyligt i luften och snöade gjorde det också.
Imorgon ska jag iallafall jobba igen för jag har bara jätte lite feber så det ska nog gå bra ändå, så länge den inte stiger så är jag nöjd och glad.
Nu ska jag sätta på en film och gå och lägga mig!
Ha det bra allihopa, Godnatt!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0