Good Girl!

just nu ahr jag tagit en paus från mitt pluggande, gästerna ahr kommit hit för middag så jag försöker vara lite social med dom fram till maten är klar.  min älskade anton har gått hem eftersom att han inte ar nån hämtning, hans pappa ligger hemma i 40 graders feber så jag lovade att ja skulle ta en promenad till sjulnäs så snart jag ätit mat+efterätt. Jag ahr varit riktigt duktig, jag har hållt mig till bestämmelserna med mig pojkvän att vara hemma hela helgen, plugga och ta det lugnt. Det är inte ofta det blir så efter att några stycken ringt och frågat om jag vill hänga med på fest osv. Men nu har jag faktiskt tagit mig i ragen och gjort avd jag verkligen måste. Det är inte många pauser jag tagit sen igår från samhällsboken om man säger så och sen imorrn ska jag börja med matten, tål inte ett omprov till så nu ska jag verklgen ligga i. Mamma tkr att jag är duktig det tkr faktiskt jag också men anton har ine sagt nånting så jag undrar vad han egentligen tkr . Men jag tror han också tkr det:) Jag ahr tagit några bilder fån mitt dagis som jag tänkte lägga upp. det är himla synd att man inte får ta nått kort på barnen pga sekritess och sådär så det får bli bilder på saker dom gjort osv:)

Rebecca, Tea & Thea byggde en mur av gummi träbitar i byggrummet=)

en bild jag tog när vi pysslade, olika pyssel saker som dom använde :)

en bild jag tog när jag öppnade en morron kl 7. samöppning med frukost på Helmers.

en bild på mitt powerpoint utdrag.
Min figa som ajg gjorde tillsmans med några flickor i målarrummet- Tema Prinsessa. :)


Kommentarer
Erika

så gulligt!

2009-02-21 @ 22:12:38
URL: http://erikavikstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0