I need you right in front of me.

Idag ahr jag varit ute med barnen heeeeeeela dagen lång. Vi har åkt madrass och pulka utanför dagisområdet i en backe ner på isen, skitskojj måste jag säga ;> Imorrn är sista dagen jag är på dagiset så jag ska bjuda på glass, världens godaste, Piggelin. MUMS! nog ska jag då också ha en glass iaf ;> Undrar hur länge jag går imorrn, jag måste in till stan och köpa en sak till johan och sen så ska jag ju faktiskt dit så jag hoppas på att få sluta en aning tidigt iaf:)
dagen ser lugn och härlig ut. jag hade tänkt att gå ut på min promenad som inte blev av igår pga att jag somnade framför tvn och sedan fick jag besök av min brorsdotter och anton också så då blev det helt enkelt inte. Jag får lov att gå idag ist så fort jag fått upp värmen om fötterna, hade nog inte världens bästa skor att åka madrass i. Dom blev lite små blöta..

jag väntar tålmodigt.. att det ska ta såhär lång tid med ett besked..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0