Har blivit utmanad av SANNA att skriva 5 sanningar om mig själv. :)

- När jag en kväll som endel andra kvällar försöker sova så går det inte särskilt bra om jag inte har anton vid min sida. Jag ligger bara och vrider och vänder mig & somnar inte förens nån timme senare, innan det så ligger vi också alltid och pratar i telefon i en timme ungefär.

- Jag tycker det är väldigt roligt att spela fotboll, världens roligaste faktiskt. Ändå kan jag erkänna att jag inte riktigt pallar trycket med 4 träningar i veckan då jag håller på med körkort, praktik och skola. Lite slö är jag allt det kan jag erkänna. :)

- Jag spottar alltid
när jag spelar fotboll på somrarna, samma när jag spelar hockey eller liknande, Någonting som blivit en dålig vana för jag gör verkligen alltid det, en gång har jag även råkat spotta på en spelare..

- Även fast jag fyllt 18 år i maj så är jag inte färdig med mitt körkort än, nästan ett år efter. Det var inte förens i december jag kom igång på allvar, gjorde alla faserna och började köra i januari. Nu är jag äntligen på god väg.

- Jag är jävligt rädd för att gå ensam ute i mörkret. Jag har alltid varit det, ändå sedan jag var liten och det har fan inte blivit bättre fastän jag växt upp.

Nu utmanar jag : mina äldre syskon Therese & Jennie, & Lovis mamma sandra. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0