den fega & dom bästa

komenterar man anonymt så behöver man inte komentera alls, vad vill amn komma fram till om man komenterar en massa onödiga komentarer utan att namnge sig? 
synd för denna brud att jag precis vet vem det är som fäller komentarerna.
men eftersom att hon är en töntig tjej som ska visa sig  vara 19 år, blir full av 1 cider och kryper runt som en ödla och klänger på allt och alla under fester bara som har...
Ja ni förstår vad.  hur kan man vara så tuff bland sina vänner men inte ens våga kolla på mig när hon är själv?
det är fan frågan alltså. ibland har jag bara lust att trycka upp dig mot väggen när du går där själv utan dina vänner som du får alla din styrka av. för utan dom är du ju ingenting lyssna här INGENTING!
NEJ fyfan vilken känsla alltså, det är ju för helvette obeskrivligt ;)
för alla vet att egentligen är du ingenting annat än en feg liten fjant. som varken har status, vänner eller pengar.  

sådär nu ahr jag sagt mitt för jag blir verkligen irriterad när man kan ta mod till sig att skriva komentarer men absolut inte det minsta mod till att namnge sig. jag gillar inte dig heller så nu vet du det. då behöver du inte skriva mera för jag lovar dig att jag menar allvar. nästa gång du är själv ska vi ta ett snack du och jag så får vi se hur tuff du är då.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag har jag varit med mia, ronny och mattias på lite olika ställen och det slutade att vi avr i älvsbyn och vi ahde riktigt roligt faktiskt. vi for till ica och köpte godis och glass sen for vi tillbaka till mattias och såg på step brothers- fan vad kul film alltså. Ojoj ag skrattade fan hela filmen igenom . :) idag har jag mått lite till och från och telefonen har varit mitt öras vän hela dagen nästan. det känns skönt att ha pratat ut och att det mesta är löst nu är det mesta upp till mig men jag tror att jag behöver några dagar att fundera och tänka igenom allt på. Det behövs och det vet jag, allt blir bara bättre och säkrare. Dina ord du sa idag värmde mitt hjärta. dom kom verkligen i rätt läge inte ens sekund för sent. Du vet att detsamma gäller dig och du vet att vi tar oss igenom det här. du & jag klarar det, jag har aldrig tvekat.

<3


Kommentarer
Sandra och Lovis

Men vilken fjantig tjej!

Hon är säkert bara avundsjuk!

Hoppas att det löser sig med allt,

och att ni får må bra!

2009-02-09 @ 08:26:06
URL: http://spikesandra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0