bara lagomt sur!

men härre gu... ge mig sommar, ge mig sommar, ge mig sommar nu!!!!
det är så himmla mycket enklare på alla sätt och vis, man tar sig överallt ch jag har förhoppningsvis körkort då också så. sen så är det varmt och man kan vara ute, festa ute och ja . man kan göra allting ute utan att FRYSA.
jag blir galen på den här äckliga vintern jag orkar inte frysa mera.  tråkig dag idag också, jag har jävlat ingenting att göra bara för att jag varit så helvettes lat och inte tagit körkortet än. jag blir fan förbannad på mig själv.
min pojkvän sitter och smörar för mig på msn för att ajg är på dålit humör, pappa tjatar på att jag ska hjälpa han med klippningen och mamma är bara allmänt jobbig. Kan jag aldrig få slappna av och bara vara? vilka cpn jag har att göra med. ÅH nu tar ag mig ingenstans ikv så då är väl halva världen nöjda antar jag? nej men denna dag har bara varit allmänt bark, jag har varit in till stan och fixat pengar plus alko, pappa fick damp för att han enkomt var tvungen att sätta sig i bilen och köra en extra vända till stan och började tjffsa och sura för att ajg inte tagit den sista bussen hem som går halv 5 och jag var i stan kvart över 4. men vad gör man när det går så helvettes dåligt med bussar till denna bosch by jag lever i idag.-
äh imorrn bir det iaf andra bullar, fest med mia och sara hos johan, våran kära vän som alltid ställer upp och styr fester. gulledu! tur att ingenting kan gå snett kring det iaf för nu ahr jag ölen färdig i kylen och skjutsen klar så det kommer blir kanon. det fattas bara att nån går och dör just samma sekund eller minut jag ska fara. håll er inne folket, vill inte ha fler olyckor, tjafs eller bark. min dag imorrn ska bli lyckad :)
nääni ni får ingen puss av mig idag jag är inte på humör.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0