ovärderlig vänskap <3

andra inlägget för idag men jag har så äckligt tråkigt så jag bara måste.
för jag kom på att tänka på en sak precis såhär mitt i mitt väntande på anton. -
jag har säkert inte sagt det förut till er sådär rakt ut, eller ja säkert till endel men jag kan tänka mig att alla inte har hört detta.iallafall så snubblade jag över tanken:  
vad skulle man ha gjort utan sina vänner egentligen jag vill skänka alla mina vänner ett tack för all tid vi spenderat tillsammans, alla trevliga stunder när vi bara suttit och pratat, för hur mycket ni har hjälpt mig genom livet när saker stått ivägen & vägrat att flytta på sig på flera veckor, allt tjaffs vi har haft men som vi sedan löst och utvecklat till nått bättre, att alla gett mig chansen att just få vara er vän. Ni är helt underbara och ovärderliga allihopa. Ni är unika på erat sätt i mina ögon och jag kommer alltid minnas er. endel kanske jag har glidit ifrån en del på sista tiden pga tidsbrist när jag har pojkvän? vad vet jag, men en sak ska ni alltid bära med er, om ni ens snuddar, eller funderar kring det är att ni alltid ska veta att jag tänker på er och att jag inte skulle byta er mot nånting. pojkvän eller ej så tar han aldrig eran plats.
ni kommer alltid stanna kvar i mitt hjärta, det är där ni hör hemma och kommer förevigt stanna. <3


BEA, FANNY + ANTON

 JOHANNA, FREDRIK, MIA + LINDA

 JESSICA, SOFIA, EMMA + ERIKA

ANDRÉ, SYSTER+JENNY

MATTIAS,  SYSKON, 9B

& MIN ÄLSKADE LOVIS<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0