party

Party hela helgen lång. Igår var jag på pentryt med sofia, marcus, sara och Johanna- mycket roligt måste jag säga i helhet så var det en lyckad kväll med mycket skratt och roligt sällskap. vi började kvällen hos sofia, for sedan vidare till marcus där vi förfestade tillsamans med singstar & dans halv 11 gick jag och sofia vidare till pentryt där jag träffade dennis & petrus & blev bjuden på både det ena och det andra från jordnötter till en kanna öl av trevliga personer vi träffade där inne.

idag blir det nog troligtvis också party tillsamans med mia. Egentligen så skulle jag ha en hemmakväll tillsmans med anton men det blev lite ändrade planer när mia ringde och hörde om jag ville följa med på fest hos johan. Anton blev väl inte sådär jätte glad över att jag inte varit med han på hela helgen men han får se det som en god chans att vara med sina vänner eller möjligtvis lana som han tjatar om att han vill göra sådär var tredje helg. Får helt enkelt se om han är villig att sova med mig inatt eller om han helt enkelt är för surig för de. det väntar att se helt enkelt. visst känner jag mig lite dum att jag gör såhär mot han men samtidigt så känner jag mig ännu dummare mot mia när jag inte har varit med henne på sådär ett halv år om man räknar bort hennes vistelse på vår stuga i Kronogård.

jag tror hursom helst att detta kommer bli en lyckad kväll hur jag än gör. :)
hoppas ni också får en trevlig kväll.
Pusstjing


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0