sandra@problem

Igår körde jag för första gången med denise på körskolan- gick väl sådär halvers men man kanske får skylla på att dom har sex växlar ist för fyra & att jag var nervös nå jäjvulskt. Jag tycker trots detta inte det gick sämre än förväntat men jag hoppas på att det går bättre nästa körlektion. =)
 idag ska jag väl inte göra så mycket tror jag. förutom att jobba på dagis så ska ja in till stan och ställa några frågor på step in eller korpen. jag måste börja träna in teorifaserna nu igen eftersom att det var nå månad sen jag gjorde dom.
Sen idag ska jag möjligtvis vara med mia eller plugga på mitt prov som är en aning försenat ( jag skulle ha gjort det för flera veckor sen egentligen) men sen när praktiken började så har jag liksom inte hunnit. Ja ni vet hur det är, bara det blir gjort så är jag nöjd :)
i helgen blir det troligtvis fest eftersom att  fredrik fyller 19, det kluriga är bara hur jag ska kunna få tag på alkohol utan pengar.. äh det löser sig väl det brukar det ju göra om int annat så har jg ju föräldrarna man kan fråga=) Dessutom så fick jag precis reda på att johan har fest i helgen igen och att det ska komma en hel del folk från arjeplog och överallt jag blev massor sugen så att afra dit också men problemet är bara att båda är på lördag. fan! jaja det ordnar sig säkert jag får helt enkelt välja även om de känns surt att välja bort en utav festerna ;/
nänu blir jag så less, antingen är det för mycket fester på samma dag eller så inga alls.
tillbaka till kycklingsalladen.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0