10/9

Idag kom jag fram till att jag har väldigt mkt arbete framför mig och då menar jag inte vanligt arbete utan skolarbete. Jag har väldigt mkt kvar i Historiia som verkligen måste göras till nästa Torsdag sedan så har jag även saker i Svenska och Turism som jag måste göra bort också. Gosch jag känner på mig att jag ahr en kämpig vecka framför mig & jag som ska till Lule imorrn, crap.
Vad ska alla andra göra i helgen? Imorrn så har jag ju som vanligt först skola och sedan far jag och möjligtvis Bea till Lule för att vara med några roliga folk, dom ska väl dricka lite smått men det blir lugnt för mig och Bea, hon jobbar dagen efter och jag ska köra bil både dit och hem sedan ska jag ju inte dricka på ett bra tag heller.
Kommer bli skönt eftersom att det blivit rätt så mkt på sistone. :)
På Lördag frågade Bea om jag ville vara med henne, vet inte om hon fortfarande håller fast vid det men isf så blir det väl hemmakväll tsm med henne.
Igår var dte en jobbig kväll med tjafs, skratt och tårar ibland älskar jag dig över allt annat och ibland kan jag nästan känna hat i det du gör men du är trots allt en person som alltid kommer finnas i mitt hjärta, utan tvekan
världens bästa människa!
Jag var väldigt trött igår och var beredd att göra en tidig kväll men dessvärre så blev det inte så iaf. Det började med att jag pratade med Anton på msn, fortsatte med att prata med Jimmy. Slutade prata med dom halv 1 och sedan la jag mig i sängen och kollade Tv, precis när jag höll på att somna så skickade Ante ett sms så jag höll mig vaken ett tag till, smsade med han ett tag och till sist kring 2 så somnade jag för kvällen.
Resultat, en jobbig morgon!
Nu ska jag sparka igång med mitt skoljobb, hålla på med det i en timme och sedan gå på lektion.
Ha det bra allihopa!
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0