Duktig tjej!

Dagen idag har varit superbra.
Känner mig ganska trött så det blir nog sängen väldigt snart för mig men först ska jag ringa till Ante och prata med han ett tag.
Idag har jag inte gjort särskilt mkt, det gamla vanliga och sedan idag på kvällen så har jag varit och tränat tillsmans med Johanna och fredde på RAK, inte världens bästa träningställe men alltid nånting.
Det började med att jag joggade till sjulnäs från mig, motsvarar ungefär 5 kilometer.
Sedan när jag kom dit så satt jag coh johanna utanför ett tag och inväntade Fredrik.
När han väl kom så gick vi in och jag tränade armar, bröst och mage, mest mage. någon gång måste jag ju få tillbaka mina
rutor hade jag tänkt. Eller nae, kanske inte rutorna men så den blir en aning tränad iaf.
Det är aldrig fel!
Där tränade vi i omkring 1 timme sedan så joggade jag tillbaka till Svensbyn och fortsatte med min motion runt liden så jag har sammanlagt tränat 2.5 h idag och det är inte illa från en latmask som jag.
Imorgon är det skola igen och jag trodde ärligt talata ldirg att jag skulle säga det här men ajg är glad och lättad över att vara tillbaka, praktik på dagis är rätt så jobbigt i längden och det tär på krafterna, det kan jag lova!
Så imorgon är det alltså skola till 3-4 ungefär och sedan får vi bege oss hemåt igen.
Får se vad som händer för kul då, fortarande oklart!
nu blir de sängen & prata med ante.
ha det bra!
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0