Klart man fastnar för en sån som du, Du är ju unik.

Dagen igår var ockås jätte bra, ovanligt rolig söndag måste jag säga.
Dagen började med att jag gick upp, åt frukost tsm med Mormor och Mamma sedan skulle dom ut på promenad och lat som jag var så orkade jag absolut inte följa med utan stannade inne och latade mig framför tvn och sov ett tag till. Kring 3 skulle Linda ha hämtning i stan så jag tog mondeon och hämtade henne och för vanlighetens skull så var ju självklart inte flickan klar heller så jag fick stå utanför Bio 3an och vänta ett tag innan hon kom.
Efter sådär 15 minuter kom hon och vi for hemmåt igen. När jag satt i Bilen så ringde Johanna och jag pratade med henne i telefon ett bra tag, 1 timme eller sådär sedan ringde Bea när jag lagt på och vi bestämde att vi skulle hitta på något så jag for hem, käkade, brände två skivor och sedan ringde jag henne, sedan ringde Jag johanna, vi pratade ett tag till sedan när Bea kom så la vi på igen.
Jag och Bea gjorde inte särskilt mkt egentligen, tog det lugnt kollade Top modell plus one three hill och sedan for vi hem till henne, såg en till film fram tills vi somnade.
det blev en väldigt tidig kväll igår faktiskt vilket var mycket skönt, före 12 somnade vi faktiskt sedan vaknade jag av att ajg fick ett sms av Ante just efter 12 som jag absolut inte orkade svara på så jag fortsatte med min skönhetssömn och vaknade sedan av min telefon som ringde halv 7- Väldigt jobbig uppväckning men vi steg trots
allt upp, gjorde oss klara och åkte vidare till skolan med mamma.
Nu ska jag gå ner till dom andra på lektion!
Ha det bra allihopa.
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0