Partykväll med tjejerna!

Nu börjar ångesten släppa, hade egentligen ingen som helst adledning till att ha ångest igår men trots det så hade jag de. Jag var också på världigt dåligt humör igår eftersom att ingenting gick som jag ville men jag hoppas att det går bättre för mig idag.
Sitter just nu och dricker Loka, samt försöker att få upp tagget till ikväll men jag vet inte ritkigt varför det inte kommer, möjligtvis för att jag inte hört några andra folk som ska festa ikväll men jag hoppas på att det blir roligt ändå.
Johanna är just nu påväg till Lule tillsmans med fredde sedan ska dom in till stan och hämta våra öl sen kommer Johanna hit och vi ska börja tagga till tusen bara jag får upp mitt tagg så ska det nog bli en superbra kväll!
Angelica och Anna kommer också hit, olyckligtvis så ska dom inte följa med oss ut men då kan vi ha roligt så länge vi är kvar hos mig allihopa.
Pratar just nu med Ante och han tjorvar på som aldrig förr, jag önskar att han bara kunde komma hit och skita i att fara till Skåne men hans syster fyller ju år så ibland måste man ju faktiskt.
Det värsta är väl att jag skanar han så mkt, och dte kommer ju verkligen inte släppa än på ett tag eftersom att han far tillbaka och jobbar när han kommer hem från sin syster.
Det är väl ugefär en månad bort innan vi ses igen ungefär, Jävligt illa.
Det är jävligt varmt i mitt rum och jag hade faktiskt tänkt gå på en promenad innan Johanna kommer hit.
ha det bra allihopa!
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0