puss

Kvällen igår var bra det blev endel telefonpratande med Ante, Sittande framför datorn och mys framför tvn.
Jag somnade inte förens jätte sent, kring 2. Kring halv 3 så ringde min telefon igen och jag svarade i sömnen, måste ha låtit som en zombie.
A- Hej, du skulle ju hålla dig vaken? Har du somnat nu igen?
S- mmmh, nä.
A- du måste prata med mig ett tag, jag har tråkigt för mina föräldrars plan har blivit försenat så jag måste sitta och vänta på dom i 10 minuter till.
S- okej, du får väl prata med mig då.

Sedan pratade vi ett bra tag innan jag fick lägga på och sova igen och då somnade jag ganska direkt kan jag säga men det är ju inte allt för konstigt eftersom att jag hade skola dagen innan.
Nu ska jag springa ner på lektion, vad som händer senare idag får ni möjligtvis veta sen om jag orkar uppdatera.
PUSS



Kommentarer
Angelica

Jo, jag håller med, och så är det jobbigt att man måste färga håret hela tiden typ :P men jag tycker dock du var snyggast i ditt ljusa hår med svart lugg, det var grymt snyggt =)

2009-09-12 @ 01:45:08
URL: http://forgivemee.blogg.se/
Sandra

ja dte är ju det, tyvärr!:/

ja dte är faktiskt väldigt många som har sagt det till mig. Jag trivdes bra i den färgen då men som det är nu så anser jag att jag blir för blek i den och jag vet heller inte om jag skulle trivas i den. möjligtvis att jag provar mig på nått liknande senare!=)

2009-09-12 @ 22:24:00
URL: http://sandrahurtig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0