The worlds greatets!

Just nu sitter jag här och gör absolut ingenting, jag ska alldeles snart gå in till stan och köpa en av jackorna jag lagt av men jag har inte riktigt bestämt mig vilken utav dom det blir riktigt än tyvärr, men det får vi se.
Det var en väldigt bra kväll igår, Nu har aante träffat både min mamma och min pappa och sedan så åt vi även middag tillsamans med dom. Ante satt och pratade hockey med pappa hela måltiden och sedan gick pappa och han upp och kollade hockey på bioduken via datorn.
Medans dom såg hockey så låg jag och vilade men han väckte mig efter varje paus så jag fick inte vila särskilt mkt iallafall men det gör ingenting.
Efter att dom sett hockey färdigt så valde jag och Ante en film och gick ner i mitt rum och la oss och såg på den.
Filmen vi såg har jag aldrig sett förut men det visade sig vara en väldigt bra film.
Vi låg och pratade ett ganska långt tag innan vi somnade efter filmen, det känns så himla bra att känna att man kan ha någon att öpnna sig för och lita på så pass mycket, ha någon som bryr sig om en så pass mkt och visar medkänsla till mitt förflutna.
Nu har jag lagt det bakom mig och kan inte vara lyckligare eller ha det bättre än så som jag har det nu, jag har världens bästa Ante, Världens bästa familj och världens otroligt bästa vänner.
Jag och Ante satt även och kollade på gamla bilder innan vi gick och la oss, mkt skratt blev det.
Imorse när mamma väckte mig och jag skulle sätta mig upp ur sängen så la han en arm om mig och sa att han ville att jag skulle stanna, jag pussade på han och sedan gick jag in till köket och åt frukost sedan boprstade jag tänderna och när jag gjort det så gick jag tillbaka till sängen och la mig med han ett tag till.
Han sa att han kommer sakna mig idag när jag jobbar men jag sa bara "det kan vara bra, Då har du ju nånting att längta till. Jag kommer ju inte hem allt för sent, dessutom slutar jag tidigare idag så om du sover längre så går det fort."
Vi låg och kramades ett tag och sedan stängde jag dörren till mitt rum och for.
Idag ska jag vara hemma med Ante, jag ska ringa och höra om han kan komma och hämta mig när han slutar eftersom att han ändå ska köpa snus och sedan far vi väl och hittar på nånting.
Nu är klockan dax för stan så jag ska börja gå.
Ha det bra allihopa!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0