Glad överaskning!

Igår var jag hemma från skolan pga feber och förkylning som jag sa i mitt tidagere inlägg.
trots det så hjälpte jag mamma att städa, nog för att det mest bara blev mitt eget rum som blev städat men trots det så dammsög jag, skurade, böt sängkläder och städade.
Sedan så satt jag även framför datorn ett tag också och då pratade jag med några folk bla Johanna och Angelica, vi bestämde att vi skulle gå ut någon helg framöver och det tror jag blir hur roligt som helst :)
nån timme senare så kom Min finaste till mig och överaskade mig, han sa först att han inte skullle komma men sen så dök han upp ändå. Gu så glad jag blev, Världens bästa!
Iallafall så blev det så att vi for och lämnade en påse som Linda skulle ha i Öjebyn sedan for vi tillbaka hem till mig igen, såg Idol, NCIS, pratade och mös.
Imorse for han tillbaka till Lule igen för att jobba ändå fram till kl 1 inatt. Stackarn!
Känns så hämskt att jag ligger kvar i sängen medans han far och jobbar men vad gör man, jag är ju trots allt en sjukling ellerhur? och nu har jag fått hosta dessutom.. Jobbigt!
jag har garanterat smittat Ante också men jag varnade han faktiskt för att jag är sjuk och om han är rädd för att smittas så bör han inte komma och han sa ju som sagt att han inte skulle komma men så dök han upp ändå så hans eget fel om han är sjuk ikv;)
Det blir lugn helg för mig i helgen också och jag har bestämt mig för att jag ska ta det lugnt fram till jullovet så vi får se hur det går med det, förhoppningsvis så fixar jag det ochd det har gått bra än så länge. Helt utan problem!
Eftersom att det ändå blir nyktert så blir det att hämta Therese plus hennes kompisar i stan inatt, det blir bra.
Nu ska jag lägga mig i sängen igen.
PUSS




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0