you can be a sweet dream or a beautiful nightmare.

Jag vet egentligen inte avd jag ska säga men dagen idag har iallafall varit suverän, jag har varit på skolan tillsamans med mina vänner, suttit på tråkiga lektioner och smsat med många olika folk, pratat i telefon, kommit fram till saker, kommit över saker och gått vidare, skrattat och haft roligt.
Idag kommer
förhoppningsvis pappa hem med en ny dator till mig annars blir det väl någon annan dag i veckan om jag har otur. Det blir alltså min andra dator på två veckor, inte illa pappa fortsätt som du gör så blir du allt mer älskad & jag är svår att bli älskad av.
blir möjligtvis så att jag far in till stan ilkväll, har lust att sova där men jag kommer vara i Svensbyn hela dagen imorrn, gång avtånd från mig så det vore ju lite onödigt att sova i stan då. Tyvärr, du får en natt utan mig men ärligt talat så tror jag att du klarar dig rätt så bra ändå. Du har ju trots allt fler att sova med. :)
Tänkte lägg ut en till rolig kommentar som jag just fick via sms, alltså fan vilka söta grabbar det finns här i världen egentligen, ni gör mina dagar. :D

A
- Vill du komma till mig ikväll? ;D
S- Kanske, jag vet inte än om jag har någon bil. Men det ska säkert gå bra.
S- Vad gör du?:)
A- Snyggt ;) Sitter och äter nudelwook, själv då?;)
S- Nej ingenting alls, funderar på att börja städa mitt rum snart, det behös verkligen. Dessutom äter jag godis ;)
A- Åh, du kan få städa här också när du ändå håller på?;) gott, men det enda godiset jag har lust att smaka på är dig ;D
S- Men så otur, jag är ingen godis, kommer förmodligen aldirg bli någon heller. ;P
A- Klart du är, Du är söt som en iaf ;)

Gulle! nu ska jag gå och fortsätta min städning, får se vad som händer ikväll än så länge oklart!=)
ha det bra allihopa.
PUSS,S.


sliten & tråkig men sånna dagar har både du & jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0