ÅH NO, BAKIIIIIS!!

Inte lyckat att lyckas med det måste jag erkänna men jag är så sjukt bakis. Jag har legat och sovit hela dagen fram tills nu men nu när jag äntligen är på fötter så ska jag faktiskt gå och lägga mig igen för de var verkligen inte skönt för mitt huvud att sitta uppe nu. Jag brukar säga att jag är sjuk, äta godis och dricka massvis med FANTA som ofta brukar rädda min dag när jag mår på detta sätt.
Iallafall så hade vi en trevlig och lååååååång kväll hemma hos Anna igår. Vi satt som bara hela kvällen men trots det så hade vi det trevligt. Men de är klart, med rätt sällskap funkar det mesta.
Vi övernattade iallafall i hennes soffa precis som två till som var där igår och körde sedan hem kring 1 tidigare idag.
Nu ska jag lägga mig i sängen igen eftersom att min skalle rent ut sagt håller på att SPRÄNGAS!
det är ju dessutom både wallander och Whipout idag som jag ska se så det blir en helkväll framför tvn ikväll helt enkelt och sedan så känner jag mig inte alls särskilt taggad för skola imorgon om någon undrar.
GODNATT, PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0