Ber om ursäkt!

Hej allihopa!
Jag börjar med att ursäkta för dålig uppdatering men kan skylla på att jag har haft mycket för mig dom senaste dagarna. jag har iallafall börjat knapra tabletter för både magkatarr och en annan sak som jag inte tänker ta upp här för er alla men jag äter iallafall två olika mediciner för tillfället. Och jag föredrar att bli frisk så snart som möjligt!
idag skiner solen utanför fönstret och det är 13 grader varmt ute och riktigt skönt.
Dom senaste dagarna så har jag hunnit vara iväg till Skellefte tre gånger och hade även tänkt vara iväg igår men det blev inte så eftersom att folket jag skulle åka dit med bestämde sig för att övernatta där på hotell.
Jag har iallafall haft en oerhört rolig vecka och det har hänt mycket roliga saker. Idag ska jag vara med Jimmy men jag har ingen som helst aning om vad vi ska hitta på. Jag måste verkligen läsa igenom ett häfte inför Svenska- nationella imorgon och sedan möjligtvis (om jag orkar) försöka plugga inför ett prov som jag skulle önska att få bort redan imorgon med min mentoroch sen eftersom att jag är så stolt över mig själv och min insats så måste jag ju även nämna att jag lämnat in två arbeten idag och ett arbete igår. Känns skönt att få undan allting och nu är det verkligen inte mycket kvar. tack och lov för de, för nu börjar det verkligen att närma sig.
GUD VAD JAG LÄNGTAR!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0