Det blir bra nu

Hej allihopa!
Nu är jag hemma igen och den här gången på smått men bara smått bättre humör..
Jag har iallafall hunnit duscha, lämna in och göra klart skolarbete och nu sitter jag här på mitt rum tillsamans med Jimmy och gör som mest ingenting. Ska snart börja plugga för som jag sa så kommer denna dag inte bli någon rolig dag utan bara full i plugg, fram till ikväll iallafall.
Börjar en aning tidigare imorgon pga att jag och Erika måste göra klart vårat skoljobb med andra ord vårat projektarbete och sedan slutar jag inte förens 16 ungefär och sen är det bara två dagar kvar till valborg.
Vi är iallafall ledig på Fredag och då ska jag nog troligtvis jobba. Jag känner mig verkligen duktig medans alla andra ligger hemma och är bakis så är jag skötsam, stiger upp tidigt och jobbar i stan.
Nu ska jag sparka igång skolarbetet.
PUSS




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0