Gu morgon alla barn!

Gu morgon!
Måste erkänna att gårdagen var full i PAIN fyfan vad ont jag hade men de börjar avta nu som tur är och jag hoppas att de inte återkommer ikväll när jag ska sova igen för då tar jag inte bara till isbitar utan även kylklabbar.. ;)
Nej nu överdriver jag kanske en smula men jag har som vanligt vaknat tidigt idag. kan inte sova länge längre eftersom att morgon solen skiner rakt igenom mina parsienner? eller hur de stavas. Och då blir man pigg direkt man vaknar.  Vilket i och för sig också kan vara bra för jag som är morgon pigg i vanliga fall slipper ju sova halva dagarna då också på köpet. Inte illa!
Nu ska jag ärligt talat gå och laga nå soppa åt mig och Jimmy och sedan börja göra mig redo för ännu en dag på Jobbet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0