Jimmy.

Hej allihopa!
Nu var jag hemma och det onödigaste av hela dagen är väl att jag for till skolan utan att ens ha några lektioner idag. Det får väl vara dagens tabbe och dagens onödigaste gärning.
Jag och Jimmy sitter iallafall hemma nu hos mig med alkohol och allt fixat, känns skönt så man slipper tänka på de inför i helgen. Vad som händer idag är fortfarande oklart men vi får väl se om de blir party tsm med Jimmy och rickard och förhoppningsvis någon mer då också om de nu blir så. Men det blir iallafall inte många öl för min del för imorgon är det jobb som gäller och dessutom får jag studiebidraget också så då blir jag RIK igen ;) muuhaa!
Ahjaa. nu ska jag plugga lite lätt innan jag ska se OC med Jimmy!

Jimmy är minsann en fin kille!


Kommentarer
Anonym

hahahahaha kunde du inte få någon bättre??? eller ja ni är ju ganska lika!!

2010-05-01 @ 16:01:49
Johanna

Vad fina ni är tillsammans :)

2010-05-04 @ 00:35:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0