PAIN!

Hej allihopa!
Ville bara säga att denna dag har varit oerhört händelselös och jobbig.
Det började med att jag vaknade inatt av en enorm mag smärta och försökte därför gå upp för att dricka vatten och ta en samarin. Men jag tog inte ens mig upp ur sängen så jag låg kvar och det tog nån timme innan jag kunde somna om igen.
jag var alltså inte kry alls men jag tänkte att, bara jag försöker somna så brukar det ju ha gått över innan man vaknar igen några timmar senare. Men nej..
När jag vaknade imorse så hade jag ÄNNU ondare och gick sedan upp för att pissa och när jag märkte att de inte alls var som det skulle så gick jag och la mig igen. Det har varit en jobbig dag idag och jag tror ärligt talat inte att det bara är magkatarr längre för nu är det verkligen ILLA.
Iallafall så har jag bara plågats hela dagen och jag har fortfarande ont men nu har jag iallafall fått i mig lite mat. jag har inte ätit annat än några skedar youghurt varje dag nu i 5 dagar. Förens idag så jag fick i mig fläsk och makaroner. Vilket var extremt gott. Kan jag lova!
Nu ska vi ut med bilen en sväng. Ha det bra allihopa!
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0