Planerad dag!

Hej allihopa!
Nu har jag hunnit vakna, duscha, kolla på tv, suttit framför datorn och enbart tagit det lugnt.
Idag ser dagen ljus ut och väldigt mkt kommer att hända. Jag ska följa med Jimmy till hans morbror, han ska beställa tid för att pierca sin tunga och även jag hade tänkt göra en ny piercing. (Var ju faktiskt ett bra tag sen nu.) Sedan så ska vi även kolla på tattueringar eftersom att Jimmy har lite beslutsångest över vad han ska göra och behövde helt enkelt lite smakråd. Så jag som är så snäll hjälper ju självklart till.
Jaaani kära vänner, min dag kommer vara rätt så händelserik måste jag erkänna. Det är inte allt för ofta som mina dagar är såhär pass planerade. För som jag har sagt så brukar mina planer falla på plats allt eftersom.
Vi ska dessutom hämta alla hans möbler ur hans ex lägenhet, men de blir väl imorgon elr möjligtvis ikväll om vi hinner för vi har ju faktiskt mkt att göra idag.
Och slutligen maten eller rättare sagt middagen för dagen blir en välförtjänt middag på MAX. Man har ju dessutom turen att bli bjuden på mat idag av världens gulligaste Jimmy!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0