Så jag skrattar idag

Hej mina små älsklingar!
Då var första delen av Svenska nationella provet färdigt så nu har jag åkt med Tobbe hem och ska duscha för att sedan börja göra mig redo för ikväll. Det blir iallafall att umgås med en maaaaaaassa folk, eller iallafall vad det lät som. Medans jag är borta så planerar dom in kvällen för mig sen är de bara att hänga med!
nationella provet gick iallafall hyffsat men nu är det iallafall bortgjort och jag kom hem tidigare än vad det var tänkt. Vilket då självklart var jätte skönt eftersom att jag är HUNGRIG och vill DUSCHA, de ska jag försöka göra bort nu så jag blir färdig och förhoppningsvis hinner få undan lite skoljobb innan Jimpan anländer till mitt hus.

Ha det bra darlings.



Kommentarer
Sandra och Lovis

Sandra... gå nu inte bara och bli en sånn där som räcker ut tungan i tid och otid för att visa sin piercing, jag har själv varit en sån... tills tungan torkade ihop av salivbrist och föll av, det är därför jag sluddrar så mkt nu för tiden! =D Haha! ;)

2010-04-23 @ 13:36:15
URL: http://sandrablandandra.blogspot.com
Sandra

haha okeej ;> nej jag lovar att hålla den inne i fortsättningen ;D

2010-04-23 @ 15:53:41
URL: http://sandrahurtig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0